W jaki sposób mogę dokonać rezerwacji?

Rezerwacji możesz dokonać za pośrednictwem naszej strony internetowej www.ochtravel.pl, dzwoniąc na wybrany numer telefonu +48 605369681 lub +48 530 065 852, pisząc na adres mailowy biuro@ochtravel.pl lub kupując u jednego z naszych agentów na terenie kraju.

 

Czy oferta zawiera ubezpieczenie?

Każda impreza turystyczna organizowana przez Och Travel zawiera podstawowe ubezpieczenie Signal Iduna. Koszty leczenia do 10.000 euro, następstwa nieszczęśliwych wypadków do 15.000 złotych oraz bagażu do 1000 PLN. W każdym przypadku jest możliwość rozszerzenia ubezpieczenia podstawowego poprzez wykupienia dodatkowych ubezpieczeń: kosztów przerwania uczestnictwa i rezygnacji z imprezy turystycznej (kwota to 3,5% wartości imprezy) oraz ubezpieczenie od chorób przewlekłych i nowotworowych (koszt to 8 PLN/dzień/osoba). W przypadku nasilenia się objawów chorób przewlekłych i przebytych chorób nowotworowych ubezpieczyciel w przypadku braku wykupienia dodatkowego ubezpieczenia może odmówić pokrycia kosztów leczenia.

 

Jaka jest wysokość zaliczki za wyjazd?

Standardowo należy wpłacić 30% wartości imprezy w ciągu 3 dni od założenia rezerwacji w miejscu zakupu imprezy.

 

Jaki jest termin płatności zaliczki, kiedy muszę dopłacić resztę pieniędzy?

Zaliczkę należy zapłacić w ciągu 3 dni od założenia rezerwacji u sprzedawcy. Całościową dopłatę za imprezę turystyczną należy dokonać na 30 dni przed rozpoczęciem imprezy (chyba, że dana promocja/oferta mówi inaczej).

 

Czy mogę wyjechać ze swojego miasta zamieszkania?

Większość wyjazdów organizowanych jest z kilkunastu miast na terenie całej Polski. Jeśli jesteś zainteresowany konkretną ofertą skontaktuj się z nami, sprawdzimy, czy wyjazd z Twojego miasta jest możliwy. W przypadku grup zorganizowanych wyjazd jest z dowolnego miasta w Polsce.

 

Czy organizujecie wyjazdy grupowe?

Tak, podejmujemy się organizacji wyjazdów grupowych, na specjalne życzenie Klienta. Organizujemy wycieczki szkolne, zielone szkoły, obozy młodzieżowe, pielgrzymki, wyjazdy incentive, podróże służbowe, wycieczki dla firm i zakładów pracy, wyjazdy dla seniorów. Staramy się, aby każda oferta była dopasowana do oczekiwań Klienta.

 

Czy cena wycieczki może ulec zmianie?

Cena wycieczki może ulec zmianie w każdej chwili. Dokonanie rezerwacji wstępnej daje możliwość “zatrzymania” danej ceny i oferty do czasu jej potwierdzenia.

 

Czy godzina wyjazdu może się zmienić?

Godzina wyjazdu na umowie - zgłoszeniu jest godziną orientacyjną. Zarówno pierwszy jak i ostatni dzień wskazany na umowie należy przeznaczyć na podróż w dane miejsce. Na 3 dni przed rozpoczęciem imprezy potwierdzania jest godzina jak i miejsce wyjazdu.

 

Co zrobić w przypadku, kiedy autokar nie pojawia się o podanej godzinie na miejscu zbiórki?

W dniu wyjazdu każdy uczestnik, który poda swój numer telefonu zostaje przesyłany sms-m link do śledzenia autokaru. Dzięki temu każdy z podróżujących zna położenie autokaru w danej chwili. W przypadku, gdy nie ma możliwości śledzenia autokaru lub w razie opóźnienia pilot autokaru kontaktuje się bezpośrednio z klientem. Możliwy jest również kontakt z organizatorem poprze numer alarmowy podany na umowie.

 

Ile mogę zabrać bagażu?

W podróż można zabrać do 20 kg bagażu głównego oraz 5 kg bagażu podręcznego. W przypadku nadbagażu przedstawiciele biura podróży mogą żądać dodatkowej opłaty za nadbagaż. Proszę pamiętać, aby wszystkie niezbędne rzeczy (dokumenty, portfel) mieć w bagażu podręcznym.

 

Czy mogę zabrać sprzęt sportowy?

Jest możliwość zabrania sprzętu sportowego po wcześniejszym uzgodnieniu z organizatorem. Koszt przewiezienia np. roweru to 150 złotych/szt. Sprzęt sportowy powinien być odpowiednio zabezpieczony, możliwie w jak najmniejszym rozmiarze.

 

Czy mogę podróżować ze zwierzętami?

Nie ma możliwości podróży autokarem ze zwierzętami. Taka opcja istnieje, ale tylko w przypadku zakupienia pobytu z dojazdem własnym. Tutaj również prosimy o kontakt z organizatorem, ponieważ nie wszystkie obiekty przyjmują zwierzęta.

 

Gdzie zaparkuję samochód, gdy wybiorę pobyt z dojazdem własnym?

Większość obiektów posiada parking dla samochodów lub jest dostępny publiczny, bezpłatny parking w najbliższej okolicy. W przypadku konieczności parkowania poza obiektem (np. na parkingu płatnym) zostaniesz o tym przez nas poinformowany.

 

Czy mogę zarezerwować miejsce w autokarze?

Jest możliwość rezerwacji miejsca w autokarze za dodatkową opłatą 70 złotych/osoba. Daje to gwarancję danego miejsca w autokarze. W przypadku niewykupienia tej opcji miejsca są dobierane losowo.

 

Czy będąc ze znajomymi na wyjeździe będziemy mieć miejsca w autokarze obok siebie?

W przypadku, gdy wszystkie osoby podróżujące są wpisane na jednej rezerwacji to takie miejsca są przydzielane obok siebie. Gdy jednak są to dwie osobne rezerwacje zalecamy wykupienia miejsca w autokarze lub zaznaczenia niezobowiązującej prośby o przydzielenie miejsc obok siebie. Zostanie ona spełniona w miarę dostępności miejsc w autokarze.

 

Jak często robione są przerwy podczas podróży autokarem?

Podczas podróży autokarem przerwy są robione co około 2-3 godziny. Jest to czas na toaletę, rozprostowanie kości czy odetchnięcie świeżym powietrzem. W nocy przerwy są z mniejszą częstotliwością, co około 4 - 5 godzin.

 

Czy podróży jest pilot/rezydent z biura?

Podczas wycieczek objazdowych podróżuje z Państwem pilot-przewodnik, który dopilnuje, aby świadczenia zawarte w cenie były zgodne z umową. W wybranych miastach, które są na trasie

wycieczki możemy spotkać również przewodników lokalnych. Podczas pobytu wypoczynkowego rezydent jest na miejscu lub jest dostępna opieka telefoniczna.

 

Gdzie znajdę informacje dotyczące podróżowania do danego kraju?

W przypadku wyboru danego kraju na wyjazd zalecamy korzystanie ze sprawdzonych źródeł wiedzy jakim są oficjalne komunikaty Ministerstwa Spraw Zagranicznych. To tu znajdziemy wiarygodne źródło wiedzy dotyczące danych krajów i warunków wjazdu i pobytu w nich obowiązujących.

https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych